Sevink Mölle - Winterswijk
(Gasten Oproepsysteem)

Door een artikel in het blad "Horeca Vizier" werd onze aandacht gevestigd op het Disqovery systeem. Voorheen werkten wij met een omroep installatie. Het omroepen was vaak onduidelijk, voor buitenlandse gasten lastig en over het algemeen onrustig. Door de aanschaf van het Gasten Oproep Systeem van Disqovery zijn er een aantal zaken verbeterd. Klanten reageren veel sneller (geen lauw warme gerechten). Geen taal problemen meer, dit is voor ons heel belangrijk daar wij in de grensstreek wonen en veel buitenlandse gasten hebben. Het geeft veel rust voor onze gasten, die daardoor ook zeer positief reageren op het systeem (geinig, leuk, makkelijk). Onze medewerkers zijn tevreden met de veranderingen. Het systeem is heel gemakkelijk te bedienen. Daarnaast hoeven niet na te denken of het misschien een buitenlandse gast was, waarbij ze in de oude situatie, via de omroepinstallatie, in een andere taal moesten spreken. Alles word eerst afgerekend, zodat mensen nooit meer weggaan zonder te betalen. Het werkt ook veel overzichtelijker, op onze bonnen voor de keuken worden de nummers van de Disqovery pagers afgedrukt, dus kan men zo gauw het gerecht klaar is het nummer intoetsen en alles is geregeld!

Terug naar de recensies.
Kelner Oproep systemen Bedieningsconcepten Horeca Oproep Systeem Pager Systeem Bediening goedkoper Personeel pager Service knop Gasten Oproep Systeem Low budget systeem Gasten zoeken Horeca pagers Klanten pager Volledige service schijfjes systeem geen wachtrijen meer Nummer systeem Schijfje Kostenbesparing Kelner Oproep systemen Bedieningsconcepten Horeca Oproep Systeem Pager Systeem Bediening goedkoper Personeel pager Service knop Gasten Oproep Systeem Low budget systeem Gasten zoeken Horeca pagers Klanten pager Volledige service schijfjes systeem geen wachtrijen meer Nummer systeem Schijfje KostenbesparingBediening goedkoper Personeel pager Service knop Gasten Oproep Systeem Low budget systeem Gasten