Byblos - Den Haag
(Kelner Oproepsysteem)

Bedrijfsleider Santiago Rumling is door de eigenaar van Grand Café Le Byblos in contact gekomen met Disqovery. “In het gesprek met jullie accountmanager werd me duidelijk dat ik uit een breed assortiment van producten kon kiezen om de bedrijfsvoering efficiënter te maken. Ik heb samen met hem onze manier van werken in het restaurant en op het terras te onder de loep genomen. We hebben vervolgens een pilot gedraaid met het Kelner oproep systeem op ons terras en dat werkte super!” Het terras van Le Byblos ligt aan de overkant van de straat en dus buiten het directe zicht van de medewerkers. “Om onze gasten toch van optimale service te voorzien zijn we met dit systeem gaan werken. De gast drukt op de knop en er komt vrijwel direct iemand van de bediening om te helpen. Iedere tafel die bezet wordt krijgt de aandacht die het verdiend.” De reacties van de gasten zijn volgens Santiago erg positief, ze vragen hoe het werkt, of het de medewerkers helpt en geven aan zich verwent te voelen met deze luxe. “Mijn collega’s in de bediening vinden het een hele verbetering, omdat ze op deze manier nooit te weinig of juist te vaak heen en weer zullen lopen. Als bedrijfsleider vind ik zelf de kostenbesparing natuurlijk ook een fijn aspect.”

Terug naar de recensies.
Kelner Oproep systemen Bedieningsconcepten Horeca Oproep Systeem Pager Systeem Bediening goedkoper Personeel pager Service knop Gasten Oproep Systeem Low budget systeem Gasten zoeken Horeca pagers Klanten pager Volledige service schijfjes systeem geen wachtrijen meer Nummer systeem Schijfje Kostenbesparing Kelner Oproep systemen Bedieningsconcepten Horeca Oproep Systeem Pager Systeem Bediening goedkoper Personeel pager Service knop Gasten Oproep Systeem Low budget systeem Gasten zoeken Horeca pagers Klanten pager Volledige service schijfjes systeem geen wachtrijen meer Nummer systeem Schijfje KostenbesparingBediening goedkoper Personeel pager Service knop Gasten Oproep Systeem Low budget systeem Gasten